copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



joi, 31 ianuarie 2008
Utopie!


Leapsa de la SICEDACA suna cam asa: "fetelor cum il vedeti pe don juan sau mai bine zis pe barbati in general. cum arata barbatul perfect, de ce-l iubiti sau , de ce nu, de ce-l urati?"
Conceptul de Don Juan este gresit perceput cel putin in Romania. Don Juan iubeste femeia. El nu este doar un cuceritor oarecare pentru care conteaza cantitatea. Don juanii autohtoni habar n-au pe ce lume traiesc. Pentru ei conteaza sa o bage cat mai repede in pat si apoi .. “NEXT!” “U must understand love to give love” iar asta inseamna don juan. Nici o femeie care i-a trecut prin pat nu l-a regretat. Toate au ramas cu o poveste cu experienta in sine, caci erau perfect constiente de efemeritatea ei. Don Juan nu e de pastrat. E un damnat prin excelenta, un depravat ce-si expune sincer frivolitatea si cu asta cucereste. Construit ptr a fi intr-o permanenta cautare a perfectiunii, a fericirii dincolo de banal.

Si revin la tema mea: “Barbatul ideal” Hmmz.. Un barbat.. Cam rar asa ceva. Ar trebui sa fie in primul rand puternic. Asta insemnand bani, pozitie, personalitate. Mi-ar placea sa ma poata domina, sa stie cum sa o faca. Sa ma simt in posesia lui. (kinky)
Ar trebui sa fie frumos ca un drac “tall dark and handsome”:D.. brunet ochi negri, foarte inalt, solid, buze frumoase si obsesia mea: sprancene bine conturate.
Acum ca abordez subiectul asta imi dau seama ce ciudat este. Imi doresc o personalitate antitetica aidoma mie. Un om cu o mie de fete (nu un ipocrit insa). Vreau sa am un tamp care sa ma sune la 3 dimineatza, sa imi zica sa imi fac bagajul pentru ca in o ora vine si ma ia, ca o sa prindem trenul de 5 spre nicaieri. Vreau un om nebun cu care sa fac tot ce-mi trazneste mintea, dar cu care sa pot petrece seri “plicti” la tv doar noi doi (si o sticla de vin) in paturici:P Ideea ar fi sa nu fim intr-o goana permanenta. Sa stie cand e momentul de altceva. Sa nu ma lase sa ma plictisesc.

Vreau atentie, cadouri, nimicuri dragalase din senin, sa stie ca ador lalele galbene si sa se conformeze, dar nu prea mult cu atentia asta pentru ca ma invat si nu e bine. As ajunge sa il dispretuiesc daca m-ar tine doar in puf.
Intotdeauna m-au fascinat „baietii rai” cei misteriosi. Asa percep eu puterea cred: detasarea de societate, individualismul (nu cultul personalitatii insa), rebeliunea. Toate neduse la extrem. Si revin la dualism: rebelul asta ar trebui sa fie si mascarici din cand in cand. Da... stiu ca v-am pierdut. In principiu totul se rezuma la:


P.S.: Daca citesti TU. DA.. TU. Te-am descris mai sus. Afla ca vreau o pernutza uriasa de la Carrefour?:)) da?? Uite.. k sa nu te ratacesti prin raioane iti dau si poza:D O VREAU. Daca mi-o iau eu nu are nici un farmec. Nu mai bine te simti tu?;;)

P.S.2: Mumosul din a doua poza e REAL. DraCul meu Dreamwalker!:X Promit sa iti dedic un post. Pup dulce boticul tau de balaur mic:)))) (insuulinaaaaaa)



Comments:
inseamna ca trebuie sa ma duc sa cumpar tot stocul de perne :))
# Bleeded by: Anonymous Anonim : 1 februarie 2008 la 00:17
 
..real ca pasarea noptii. mai bine lasa postul, si iesi la interval cu o magura :D
# Bleeded by: Blogger Andrei Luca : 1 februarie 2008 la 00:49
 
hahaha Ce fain.. nu-mi vine sa cred ca am scris aceeasi chestie: sa vina sa ma ia de mana si sa-mi spuna ca pierdem trenul daca nu ne grabim :)) Dar cred ca intr-un fel sau altul majoritatea fetelor isi doresc nebunii de genu'.. Nu stiu cum de baietii nu au aflat inca..
# Bleeded by: Blogger Rosu de inger : 1 februarie 2008 la 11:01
 
pe cine ai descris domle mai sus? :-?
# Bleeded by: Blogger si-ce-daca : 1 februarie 2008 la 16:35
 
Pai.. pe cel ideal nu l-am cunoscut.. din pacate. Iar daca te referi la "don juan" nu m-am referit la nimeni anume.. ci la conceptul in sine. :)
P.S: Cam toti baietii au putin din don juan.. si e normal.. nu? hai k nu intru in filozofeli.. imi place mult subiectul si as scrie o ora incontinuu:D (Sa te uiti si la film, Johnny Depp rulz:X:D)
# Bleeded by: Blogger Straina! : 1 februarie 2008 la 18:58
 
Deci comentez da?:P cand se sesizeaza baiatul asta si iti aduce perna zi-i ca mai vrei una si pentru mine..in caz ca nu se simte pactul nostru ramane in picioare:d
# Bleeded by: Anonymous Anonim : 1 februarie 2008 la 20:38
 
Nu recunosc nimic mai anonim :)) :*:*
# Bleeded by: Blogger Straina! : 1 februarie 2008 la 20:41
 
Trimiteți un comentariu


<< Home