copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



sâmbătă, 22 noiembrie 2008
Nu plange ca iti curge rimelul!



Decizii, aparente, drumuri alambicate, zambete false, emotii. Despre ce scriu? Cam 4 luni de taceri. Nu povestesc aici, nu o sa zic.. OMFG cat de multe am facut, cat de multe am vazut, cat de bine m-am simtit. Acum nu am chef! Acum sunt down si asta e, imi bloguiesc moodul idiot. E ciudat.. cum azi ai impresia ca stii tot, ca e ordine in tine si in jurul tau, armonie universala si a doua zi ZDRANG se foutu tot.

Mda..asta este, se mai intampla. Prea mult bine parca mi-ar sta in gat… Dezorientare, pierdere de sine, nebunie, revin toate si se pierd intr-un ritual sexual frenetic ce zamisleste moodul idiot. Totusi economia inca rezista, ursuletii panda se mai reproduc si Straina inspira, expira, inspira, expira…..

Ce imi place la chestiile astea: cand se strica o rotita se declanseaza un mecanism natural-distructiv ce se propaga pana in strafundurile masinariei pentru a se rasfrange deformant in toata structura ei.

Ce naiba sa mai zici? Ca nu e corect? Sa ii deschizi ochii? Wake the fuck up!! No... just hush and "listen!....is the sound of nobody carring!” Daca esti un copil idiot, cu vise stupide, poate incerci sa lupti sa te zbati ca o musca in kkt, dar pana la urma tot degeaba, te adancesti mai adanc si realizezi ca tot mai bine e sa stai potolit. U’re taking „the longest road to nowhere”, spasit si resemnat.





<< Home