copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



joi, 3 aprilie 2008
HOUSTON.. WE HAVE A PROBLEM!



Ok.. am si eu o nedumerire.. stick with me pls. It’s messing my brains out(mda.. asta dovedeste ce existenta triviala duc si eu.. )
Anyway.. so… problema mea e: unde puii mei mai poti gasi un tip interesant in ziua de azi?? Da.. stiu ca sunt un monstruletz pretentios cu idei inclare da’ fixe.. dar totusi… TREBUIE sa existe macar unu.. (nu Ala, tu!! ALTUL!) care sa suscite ceva in strafundurile sinelui meu agitat(si putin turmentat la aceasta ora dar cine ma mai baga in seama??)
Ma uit in jur.. si uneori imi doresc sa fiu baiat. E atat de usor pentru ei sa isi gaseasca acompaniament.. Dupa cum zice un mare om in viata: „Sa-ti tragi palme!!” De ce? Pai.. pentru ca fetele sunt dragutze, se ingrijesc. Daca mergi pe strada si incepi sa numeri fetele care arata bine.. ai material prea mult si te incurci sau faci vreo „luxatie la gat”. Daca in schimb numeri tipi... Bine.. Daca numar EU tipii draguti dupa standardele mele.. Cam naspa! Aia draguti la fata sunt mici de inaltime, aia inalti si bine facuti au fata de spate, iar de unii te sperii in asa hal, incat refuzi sa te mai uiti la urmatorii 10 care trec pe langa tine din pura frica! BRRRR
Ah, mi-am adus aminte de o alta dilema existentiala ce tine de subiect. Cum se face ca pana si cei mai pociti tipi au niste impresii in ei de te te doare mintea, pretentii de mare cuceritor, standarde inalte.. tot ce trebuie. Iar noi fetele.. amaratele, daca n-avem la complexe!!! Poate e si vorba de ipocrizie, nu zic nu. Ceva de gen.. „Vai tuh fatah ce m-am ingrasat!” Iar prietena se va vedea obligata sa exclame..”Cum, tuh fatah! Da’ te sufla vantul.. ai innebunit??” Si putinele exceptii de fete care par a nu avea oglinda acasa nu fac altceva decat sa confirme regula.
Si pana acum am vorbit de aspectul fizic.. Dar mai e si restul. Aici e si mai grav. Fiecare cu piticul lui. Eu am o armata intreaga! Pana si muzica pe care o asculta e importanta. Mi-ar placea sa fie un cunoscator al diferentei dintre Electro si Elektro, poate chiar un DJ mic (mda.. fite fite.. ce sa-i faci?!) Unde gasesc eu asa exemplar? Si sa fie si domesticibil (nu gata domesticit pentru ca imi plac provocarile intr-o anumita masura). Inteligent, un mic geniu in programare, amuzant, putin misterios, foarte independent, genul de om cu care nu ti-e frica sa mergi pe stradutzele inguste din centrul vechi la 3 dimineata.
O pereche de ochi negri, umbriti de niste sprancene groase, buze pline, totul plasat pe un tenul bronzat al unui brunet de 1.90.






Comments:
pai daca e sa ne luam dupa comentariul postat la mine deja l'ai gasit pe mister si ai ramas blocata la el...altu nu intra prea usor in joc :)
# Bleeded by: Anonymous Anonim : 4 aprilie 2008 la 20:01
 
Mister is wrong... Iar eu nu mai rezist mult timp legata de Nimic pana la urma.. Un Nimic. Vreau doar sa il uit si sa fiu din nou fericita.. Chiar si singura daca imi gasesc ceva ocupatii interesante si oameni mai frumosi (nu ma refer la fizic) si mai interesanti in jur. M-am saturat de depresie. Sunt prea simpatica ca sa stau sa sufar.. trebuie sa si traiesc.

Cuvinte mari, nu? :)
# Bleeded by: Blogger Straina! : 4 aprilie 2008 la 20:46
 
Cuvinte mari intr'adevar...insa mi le spun si eu insami in fiecare clipa...Sper sa reusim amandoua sa trecem peste caci ai dreptate nu meriti sa suferi si nici eu :)
# Bleeded by: Anonymous Anonim : 5 aprilie 2008 la 01:06
 
Aoleooo... toate fetele sufera? :(
Ia sa mai sufere si baietii astia.. dar ei la cat de orgoliosi sunt.. nici macar nu ar recunoaste asta vreodata...
# Bleeded by: Blogger Rosu de inger : 6 aprilie 2008 la 17:52
 
Da, imi place cum gandesti :*. Cand gasesti vreun raspuns please feel free to share it with me :).
# Bleeded by: Blogger Ireena : 9 aprilie 2008 la 22:23
 
Chiar ma bate gandul sa incep o campanie.. un fel de casting prin bucuresti.. ptr k daca nici aici nu sunt tipi care sa merite efortul.. "apai" unde???:P

:*

Uf... poate cand o sa am ceva mai mult chef.. deocamdata astept sa fiu gasita.. pentru ca EU merit!:))
# Bleeded by: Blogger Straina! : 10 aprilie 2008 la 05:48
 
Cauta si vei gasi.
Cauta si vei fi gasit.
# Bleeded by: Anonymous Anonim : 29 mai 2008 la 15:48
 
Hehe, funny.
Well, NU vrei un iubit dj. Ti-o spun din proprie experienta, ca de ani de zile numai cu drum and bass-dubstep-breakbeat djs am trait.
Si pe langa asta, incearca sa nu mai cauti boyfriendul-trofeu care sa intoarca toate privirile si sa mai fie si super popular ca de, rupe turntable-urile in Fabrica.

Daca ai pana in 16 ani, te iert. Daca esti mai mare, cadou de la mine 2 palme si o programare la lobotomie.
# Bleeded by: Blogger Sorana Danescu : 9 iunie 2008 la 23:40
 
:* mci ptr palmute si primul comentariu constructiv:X(cam nasol termenul asta dar na..)

so.. am depasit perioada aia. Dar imi plac trofeele de fel asa ca 'iubitul trofeu' e mereu binevenit. De fapt totul se rezuma la o concurenta. Fiecare cu realizarile lui. Si imi plac tipii care AU CU CE (se lauda).

P.S: Norocoasa mica ce esti.. eu sunt cu roackerii acum:))) n-vem elem. comune in materie de muzica.. dar supravietuim:P
# Bleeded by: Blogger Straina! : 11 iunie 2008 la 13:50
 
Trimiteți un comentariu


<< Home