copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



vineri, 4 aprilie 2008
DUDE..WHERE'S MY CAR??




.....and my CIGARettes

Stiam eu ca alor mei nu le convine ca s-au lasat ei de fumat si dupa 20 de ani in care i-am batut la cap ca vor face cancer si vor muri in chinuri groaznice, m-am apucat yo! Da'.. chiar asa?? Inainte sa plec in oras azi, mi-am zis sa imi las tigarile acasa sa nu cumva sa umblu prin geanta de fata cu ai mei si sa le vada. Am zis sa ii las pe oameni fericiti in ignoranta, asadar mi-am lasat inspirata pachetul undeva in birou.

1:55 noaptea. Stau la calculator. Ma enervez din varii motive. Imi iau bricheta si ma intind apoi dupa tigari. Si... NIMIC! Fuck.. Ok.. poate au cazut. Ma uit dupa birou... NIMIK. Eu cred ca era tata in sevraj azi si s-a autoservit:))) Pana si scrumiera mea inteligent dosita tot undeva prin birou a disparut.. La naiba, s-au pus oamenii pe razii. Norocul meu ca n-am venit cu alte minunatii acasa :|.


Dar totusi... imi vreau tigarile inapoi!!!!! :(((



Comments:
Haha.. problema mare cu tzigarile astea... stiu cum e :P
# Bleeded by: Blogger Rosu de inger : 6 aprilie 2008 la 16:58
 
Eu am uitat cum e sa ai probleme din astea. Ai mei au inceput sa accepte, pe rand, ca fumez, de cand eram intr-a 11. Cand am terminat liceul, stiau (si ma "lasau") toti. Am uitat cum e sa fumezi pe ascuns langa geamul deschis din baie sau in spatele blocului.
# Bleeded by: Blogger KamZara : 15 aprilie 2008 la 10:47
 
Ai mei stiu.. Si nu m-as ascunde de ei.. dar nu vreau sa isi faca ganduri aiurea. Eu am o pofta ciudata si trecatoare de tigari. Nu sunt fumatoare convinsa.. si sunt sigura k din mom in care o sa imi fac ceva ordine in viata o sa uit de prostiile astea...
Stiu k e ciudat
# Bleeded by: Blogger Straina! : 15 aprilie 2008 la 11:38
 
Eu sunt o fumatoare impatimita, fumez din pasiune. Primul lucru pe care il fac de dimineata e sa-mi aprind tigara...
# Bleeded by: Blogger KamZara : 15 aprilie 2008 la 11:45
 
Trimiteți un comentariu


<< Home