copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



marți, 5 februarie 2008
STRESiune


Nu am invatat nimic, am examen in 2 zile, nu m-am deranjat nici macar sa fac rost de toate materialele. Citesc ca apucata pana pe la 5 dimineatza. Azi-noapte spre exemplu studiam teoria haosului pe wikipedia in timp ce vizionam Bridget Jones si terminam o carte. Ca sa vezi! Sunt capabila de super multi tasking (cand e vb de orice altceva in afara de facultate;) ). Chestia asta sigur o sa imi salveze perspectivele profesionale.

Dar vestea buna e ca am descoperit problema. E culoarea parului care revine la normal. Asa ca ma voi duce acum sa ma vopsesc neagra. Si mai fac o incercare. Wish me luck, sa prinda vopseaua si sa imi pun neuronul handibell pe treaba!


Later Edit: Nu a iesit bine vopseaua. Sunt sup si ma uit la Harry Potter. Cu invatatu usurel (ce e mult strica)



Comments:
Bafta multa la examen! (sper ca nu e cu intarziere)
# Bleeded by: Blogger KamZara : 5 februarie 2008 la 22:22
 
In sfarsit cineva ca mine!!! Nici eu nu am invatat nimic la niciun examen si pana acum am trecut!!! Traiasca orice altceva, fuck FJSC!
# Bleeded by: Blogger Elisa : 6 februarie 2008 la 08:37
 
vopseaua nu a iesit...ori parul?
# Bleeded by: Anonymous Anonim : 6 februarie 2008 la 22:29
 
Parul slava domnului e intreg.. vopseaua nu prinde.. nici macar de ceva inteligenta artificiala n-am parte.
Vb Kamzarei.. start praying:|
# Bleeded by: Blogger Straina! : 6 februarie 2008 la 22:33
 
Trimiteți un comentariu


<< Home