copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



vineri, 15 februarie 2008
STOP! Si de la capat (sau HAISANEJUCAMIMPREUNA)


O viata noua. Totul de la inceput. O foaie goala si un stilou. Da.. old fashioned. Imi vreau viata o foaie goala.

Incet. Voi privi lumea ca un copil. Ma voi opri sa miros ploaia. O sa am parul roz si unghii albastre. Te vei uita shui si ma vei judeca. Nu imi pasa. Copiii se joaca. Iar eu sunt propria mea papusa.

Voi fi fascinata de oameni. Ma voi uita la voi cu ochii mari si voi incerca sa va inteleg fatalitatea. Va voi uita repede caci noua mea lume nu o veti murdari cu desertaciuni. Ma voi pierde in cuvinte fara sa ma mai ascund de ele.

Voi uita de conventii si de lumea voastra. Regulile jocului mi le fac singura.

Voi picta din nou. Ma voi uita in muzica si uleiuri stridente.
Nu imi voi mai pierde visele. O sa imi astern nebunia pe o panza.

Ma voi proteja de tine printr-un zambet. Atat a ramas. Asta e zidul meu!


Si totusi........n-ai vrea sa fii si tu jucaria mea? :)



Comments:
ce dragutz:X:X:X
as putea s[une ca iubesc copilaria ..ea e cea mai frumoasa perioada...cand esti copil ai timp ptr alte lucruri decat at cand cresti..de ex.sa mirosi ploaia sa te joci sa desenezi..nush eu regret k am crescut:D si-mi palng copilaria desi am 16 ani:D(k tot m-ai intrebat..da sunt iesita la pensie dn 2006)
# Bleeded by: Blogger xoxo : 27 februarie 2008 la 22:03
 
da.. eu inca desenez!:P copilaria e o stare de spirit;)

sa cresti mare, btw! :*
# Bleeded by: Blogger Straina! : 27 februarie 2008 la 22:06
 
Trimiteți un comentariu


<< Home