copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



miercuri, 20 februarie 2008
STATUS




Cafele cu rom si tigari mentolate!

Ma dizolv in fumul de tigare ce se inghesuie in tavan. Scriu cu creionul pe o lumina incerta. Ma simt vintage ca o mica Jane Austen. Un suflet pierdut se cauta in scris.

Imi place mirosul de parfum si tigare. Imi place lumina si muzica electrish de pe fundal.

Ma inec in sunete.

Mintea imi vibreaza pe tonalitati rupte.


Am unghii mov!

Si tu! Tu de ce existi?



Comments:
De ce exist?... tu ti-ai dat seama de ce existi? Si-a dat oare cineva seama de ce exista? Si daca da... cum? Si impartasiti si voi muritorilor... macar un hint :)?
# Bleeded by: Blogger Ireena : 20 februarie 2008 la 13:08
 
eu exist ca vreau..ca sunt prea narcisista ca sa`mi curm zilele..
# Bleeded by: Blogger si-ce-daca : 21 februarie 2008 la 03:05
 
hai..
# Bleeded by: Blogger Andrei Luca : 27 mai 2008 la 11:36
 
Trimiteți un comentariu


<< Home