copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



duminică, 10 februarie 2008
SARCASM




Nu sunt speciala. Nu e nimic de descoperit. Nimic ascuns, ‚what u see is what u get’. Nu te mai amagi. Imi ascund banalitatea dupa niste cuvinte frumoase. Sunt cea mai plictisitoare si comuna faptura ce ti-a fost dat sa cunosti. Sufar de bolile clasice. Sunt intr-o permanenta lupta cu sine. Chiar nu ma suport. Temperamentul provine de fapt din traumele copilariei si prea multele complexe dezvoltate pe parcurul a 20 ani infecti de existenta. Sunt eterna neinteleasa. Mereu ursuza. Intr-o perpetua cautare a unui sine inexistent.

Nu te-as putea surprinde in nici un fel. Doar stim amandoi ca m-ai citit din prima. I’m like an open book 2 you. Atata experienta de viata isi spune cuvantul. Promit sa nu te mai contrazic. Nu are sens. Adevarul este evident. You’re right, i’m wrong! Got it, Learned it, Living it! Ce bine ca te am pe tine, oglinda tarelor mele. In sfarsit ma vad asa cum sunt. Regret nespus ca te-am dezamagit. Este esecul vietii mele.

Asta e.. sunt defecta. Broken beyond repair. Nu-ti mai consuma resursele cu mine. I’m not worthy!





<< Home