copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



sâmbătă, 16 februarie 2008
MY ROAD TO HELL


Cand e cazul sa fii sincer si cand nu?

Ok.. So iti traiesti viata in mod inconstient. Ti-o iei inevitabil in si anume.. bot. Ti-o iei o data, a doua oara, a treia oara.. bla bla (esti mai dobi si nu te saturi repede). De fiecare data iti promiti ca nu te mai atasezi. Ca o sa fii mai dur in a judeca oamenii, nu te vei mai incanta dupa aparente and so on. Pana intr-o zi cand ti se umple paharul. Descoperi ca brusc nu mai esti la fel. Ti s-a rupt ceva, s-a blocat o teava prin sistemul tau. Nu ti se mai pompeaza incredere prosteasca. Mai mult, te vezi cu supapa de venin deschisa. Si improsti cu ironie si sarcasm pe unde nimeresti. Flegmezi caustic orice relatie.

Sa zicem ca e buna strategia asta (in majoritatea cazurilor de relatii noi interumane). Problema e ca in timp devii prea bun. Ti se slefuieste abilitatea de a reduce pe oricine la nimic. Ai un subtitut pentru orice gand intim. Un nou alfabet.

„Am nevoie” => „Mi-e indiferent”

„Ma doare” => „Nu imi pasa”

„Stop!” => „This is the best u can do? Hit me harder.. grandma!”

„Plang” => „:))”

Cum iti dai seama cand e cazul sa te opresti? Sa taci sau chiar sa-ti depasesti noile granite impuse si sa fii...sincer. Cum stii cand e bine sa te inarmezi cu ceva curaj si sa risti sa spui: „Hmmz.. Nici eu nu sunt prea ok”

Bon.. daca e sa ma iau dupa legile lui Murphy, ne hotaram sa ne deschidem in cel mai prost moment cu cea mai nepotrivita persoana. Totul pentru a ne lovi iar si a desconsidera orice probabilitate de a lasa altadata garda jos. Atunci hai sa uitam sa fim noi! Nu e mai sigur? Asa sigur nu ne va mai rani nimeni niciodata. Cum ar reusi cand avem un asa scut?

Pana acum nu-mi regret reticenta. Poate pentru ca nu-mi pot imagina „cum ar fi fost daca...?”. Poate pentru ca nu am simtit sa ma mai deschid cuiva. Sau poate si tu esti la fel ca mine... Ne vom uita rapid, nu am insemnat nimic, n-am lasat nici o urma. (What was the point of us anyway? I too don’t get it.) Ne vom gasi incompatibilitatile si ne vom lasa orbiti, ne vom elibera lasciv mintea si trupul. Desfat vremelnic.

Imi pare rau, nu meriti sa te ranesc cu rautatea mea. E mai bine sa te indepartezi de mine. I’m bad for me, but for you I’m fuckin’ poison.

:*




Comments:
cand e cazul sa fii sincer?Tot timpul..am invatat chestia asta f bine..cea mai buna minciuna e adevarul..
# Bleeded by: Blogger si-ce-daca : 18 februarie 2008 la 19:05
 
pff e greu deseori nu am opream pana nu terminam tot ce aveam de spus ..ptr k mie imi place adevarul..dar cu toate astea uitam k ranesc pe cnva si vazand-o cum sufera nu puteam sa nu ma duc sa nu-mi cer iertare ...dar ce poti face dak asta e adevarul??

mie intot deauna mi-a placut sa mi se spuna verde-n fata nu-mi palc comentariile rautacioase pe la spate ..mai nu ma suporti spune-mi!?si bninteles k n am sa ma comport urat cu pers respectiva ptr k mi-a spus adevarul..as incerca sa imi indrept defectu dar m-as si indeparta de pers respectiva..sau poate nu depinde si de persoana .
# Bleeded by: Blogger xoxo : 27 februarie 2008 la 21:57
 
sunt destui de putini cei care accepta verde-n fata.. si sincer eu am mari probleme ptr ca nu pot sa tac.. si cu atat mai mult sa fiu ipocrita

dar postul era despre a recunoaste si a-ti asuma riscul sa fi luat la misto.. sau mai rau:)
# Bleeded by: Blogger Straina! : 27 februarie 2008 la 22:03
 
Trimiteți un comentariu


<< Home