copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



luni, 18 februarie 2008
MORPHINE!



Indragosteste-ma tu!

Pune-ti cea mai buna masca a ta. O sa fie greu. Dar fa-o. Dovedeste-ti ca esti cel mai bun. Ascute-ti ghearele in oasele mele. Sterge tot ce-a fost in mine. Daruieste-mi un suflet, balon de sapun. Mazgaleste-mi o inima pentru haul din mine. Umple-ma cu iluzii. Vreau sa devii molima mea, indragosteste-ma pana la pierzanie.

Intregeste-ma tu cu nefiinta ta si apoi musca din mine cum n-ai mai facut-o cu nimeni. Vreau sa imi simt gustul sangelui. Nu-mi mai vreau interiorul abstract, arata-mi-l! Nu ma cresta incet si meticulos. Iti vreau instinctele primare. Fii Furia dezlantuita, ucide-mi pacatele. Exploateaza-ma! Sfasie-mi carnea intr-o frenezie nebuna. Descopera-mi biologia si apoi dezorganizeaza-mi materia. Vreau macel!

Anuleaza-mi tumultul gandurilor cu placerea durerii. Zbuciuma-mi trupul, descompune-ma, dezintegreaza-ma. Transforma-ma, alunga-mi nalucile. Vreau sa existi doar tu. Dispari apoi pentru a-mi bantui doar visele si gandurile. Lasa-ma pierduta intr-o convulsie rupta. Tu meriti sa imi futi existenta!

Fa-o!

CAP?




Comments:
stii ca cel mai greu este ca cineva sa-si arate instinctele primare...pentru a face asta iti trebuie o motivatie....malefica chiar...efectul va fi cel scontat...dar cauza trebuie sa o determini tu...impulsul trebuie sa vina de la tine...fi scanteia ce aprinde focul iadului in ochii ucigasului tau...vrei sa fi sadomizata...ok...trebuie sa faci mai multe decat doar sa ceri...RED
# Bleeded by: Blogger Red : 18 februarie 2008 la 03:07
 
Malefic TREBUIE sa fie el. Motivatia o reprezinta placerea in forma ei cea mai pura:)). Cauza SUNT eu. Impulsul vine de la el. Scanteia are nevoie de material sa aprinda focul;).

Nu cer.. pretind! :P
# Bleeded by: Blogger Straina! : 18 februarie 2008 la 03:11
 
scopul nostru de a atinge
apa cea mare
murind dizolvandu-ne
usor si fara echivoc...
parket,lama,baia,
lumina lina
acopera oglinda,
iata si rimelul de pe gene
pe mainile mele
o linie alba
coridorul constiintei
si racoarea din spital...

P.S. prea multa suferinta relativ la o femeie!
# Bleeded by: Blogger Gammy : 18 februarie 2008 la 17:18
 
imi place melodia pe care ai ales`o..
imi pare rau ca am disparut asa:*
Nu merita nimeni sa`ti futa existenta..Cel mai bun lucru e cel facut cu mana ta! asa ca..mai bine masturbeaza`te :P
# Bleeded by: Blogger si-ce-daca : 18 februarie 2008 la 19:02
 
@Gammy: iti astept povestile, gatkiller!:P:*

@si-ce-daca: buna idee!! =)) adica..:-" :"> :P
# Bleeded by: Blogger Straina! : 18 februarie 2008 la 21:34
 
foarte animata dragoste... frumos ilustrata ideea... sper ca nu te superi daca iti folosesc putin descrierea drept inspiratie :p
# Bleeded by: Blogger scors.agra : 27 februarie 2008 la 16:41
 
Daca o preiei copy-paste sau modifici neesential prefer sa nu:D
Daca ai da credit..ar fi altceva asa arati respect ptr munca altuia.

I'm watching u! >:)

P.S.: Tot ce gasesti pe acest blog e izvorat din strafundurile (adanci si tenebroase) ale gandirii mele. Orice preluare neautorizata va fi considerata plagiat si acuzata ca atare:D
# Bleeded by: Blogger Straina! : 27 februarie 2008 la 16:49
 
te vreau asa...

http://i73.photobucket.com/albums/i216/dreamwalker_rain/Luminosity.jpg
# Bleeded by: Blogger Andrei Luca : 27 mai 2008 la 11:43
 
Trimiteți un comentariu


<< Home