copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



duminică, 3 februarie 2008
Exist in absurd, pamantul tace si cerul nu canta.




Cator aparente sa mai supravietuim, de cate ori sa ne mai inventam? De ce ne jucam cu intelesurile cuvintelor? De unde goana asta prin ordinar? Trebuie sa ne conformam? De ce? Putem evolua atat de diferit desi suntem construiti dupa aceleasi reguli?

Traiectoria asta e rezultatul unei mutatii in maruntaiele universului? Poate un spasm organic ce disipa posibilitatea integrarii intr-o insensibilitate vulgara si te arunca intr-o existenta infinit complicata. Fiinta ti se contorsioneaza in agonie, simturile ti se dilata, constiinta capata o alta dimensiune. Realizezi ca esti cufundat in irational. Pentru tine ritmul vietii si-a pierdut fluiditatea.

Decide sa evadezi dintr-un real anchilozat de conventii si te vei gasi intr-o depresiune a conditiei umane. O bestie pentru societate. Spune "DA!" si vei fi iremediabil defazat de lume. Consumat intr-o afectare totala.

Visez deliciul inconstientei, inaccesibilul superficialului, perceptia neafectata de luciditate. Am ajuns sa iubesc fara sa stiu ce e iubirea.

Imi e dor de tine, necunoscutule ce suferi de aceeasi boala! Salvarea-mi e sa te recunosc si e prea greu intr-o lume de straini.



Comments:
tu intelegi ce scrii? :))
# Bleeded by: Blogger namtigari : 3 februarie 2008 la 03:38
 
chiar deloc.. imi traduci tu?;;) :*
# Bleeded by: Blogger Straina! : 3 februarie 2008 la 04:05
 
pai un prea pot ca eu nu inteleg. sunt mai batut in cap de felul meu.
# Bleeded by: Blogger namtigari : 3 februarie 2008 la 15:56
 
pe cine incerci tu sa pacalesti? revino-ti:P
# Bleeded by: Blogger Straina! : 3 februarie 2008 la 15:57
 
Trimiteți un comentariu


<< Home