copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



duminică, 10 februarie 2008
BLOW ME TILL THE END OF LOVE


Ma urasti indeajuns ca sa ma biciuiesti din cuvinte. E usor cand esti asa departe, cand nici nu mai stii cine sunt, cand tot ce vezi e o carcasa goala. Crede ce ti-ai impus atata timp, e mai bine pentru tine.

Am vazut cat esti de las. Patetic! Iti e prea frica de mine, ma indepartezi prea mult. Ai zis-o tu cu guritza ta..”E prea mult!”. Da, asa e, prea mult pentru tine acum. Fugi ca in seara aia, ingroapa-te in ridicolul pe care tu il numesti viata. Hraneste-te cu otrava ca sa ai cu ce da in mine. Lasa virtualul sa te inconjoare, sa te acapareze. Asta e lumea ta. O mocirla de minciuni, masti si aparente. Dar tu esti fericit! Te admir. Te-ai adaptat atat de bine la o lume arida de adevar, incat ai devenit una cu ea.

Uiti insa un lucru. Privirea ta nu minte! Renunta la a te mai uita ca un bou dupa mine la fiecare intalnire. Ce astepti? Sa te salut? Saluta-ma tu si iti voi raspunde. Te ignor spre binele tau. Daca as face ce simt ti-as da micutul univers peste cap si stiu ca esti fragil. Nu-mi permit asadar sa vin si sa iti zic.. „Mi-ai lipsit, tampule! Ma mai urasti? Ce pacat.. Eu..nu! Eu te-am iertat. Eu iti mai vorbesc in scris stiind ca nu imi vei raspunde. Eu ma bucur cand iti merge bine. Eu imi vreau prietenul inapoi.” Nu pot nici sa te iau repede in brate si sa iti aplic un pup pe obraz pentru ca apoi sa dispar inainte ca tu sa iti versi veninul obisnuit. Esti fragil!

E mai bine sa fiu departe. Asa poti interpreta totul dupa bunul plac. Asa e usor sa fiu nimic si nimeni. Asa e usor sa stergi 13 luni si 13 zile, asa cum mi-ai jurat ca o s-o faci. Iti merge extraordinar si iti invidiez determinarea si ignoranta. Determinarea de a invata si de a-mi dovedi ca poti si singur (motivatia e admirabila) si ignoranta care te-a facut sa uiti singuratatea.

Ar fi tare bine sa fi folosit timpul asta eficient. Rezerve de venin, si idei preconcepute. In curand o sa ai mare nevoie de ele. Va fi inevitabil sa nu ne vedem de cel putin 4 ori pe saptamana. Nasol de tine. Dar stai chill. O sa te ajut! Don’t worry be happy.

P.S.: The truth would blow your mind!





Comments:
esti incapatinata..nici nu te uraste..nici nu ii este bine fara tine..stii foarte bine ca daca te`ar fi urat era acu de mana cu alta..dar nu..el te asteapta pe tine sa`ti bagi mintile in cap..
# Bleeded by: Blogger si-ce-daca : 10 februarie 2008 la 05:07
 
"Mi-ai lipsit,tampule! Ma mai urasti? Ce pacat.. eu nu! Eu te-am iertat. Eu imi vreau prietenul inapoi."
De ce nu-i spui? Ce ai de pierdut daca te intalnesti cu el si ii spui tot ce ai pe suflet, tot ce crezi, tot ce simti, tot ce vrei..
Toata lumea spune ca viata e scurta si trebuie sa avem curajul sa riscam pentru adevarul din sufletul nostru.. dar nimeni nu face asta.. sa fie din prea mult orgoliu, din mandrie, din teama, din slabiciune?
# Bleeded by: Blogger Rosu de inger : 11 februarie 2008 la 01:46
 
Nu ma crede! Din niste motive stupide (inclusiv influnta unei persoane importante ptr el) nu mai are incredere in mine. M-a catalogat intr-un fel si nu e pregatit sa renunte la imaginea aia. E foarte incapatanat, reticent, orb..:) Am zis ca timpul o sa il trezeasca dar.. nu a facut altceva decat sa ne indeparteze si mai mult. Asta este.. :) Macar el zice ca e fericit:P
# Bleeded by: Blogger Straina! : 11 februarie 2008 la 01:51
 
Daca tu stii ca imaginea aia este falsa, iar el este orb.. incearca sa-i deschizi tu ochii.. Poate ca si el te iubeste si sufera, poate ca e incapatanat ca si tine,poate ca inca te mai vrea.. Si daca nu reusesti..inseamna ca nu era era pentru tine.. intr-un fel toate se intampla cu un motiv..
# Bleeded by: Blogger Rosu de inger : 11 februarie 2008 la 14:22
 
"intr-un fel toate se intampla cu un motiv"

exact, shit happens to all people ;)
get over it :)
# Bleeded by: Anonymous Anonim : 12 februarie 2008 la 01:06
 
ce comentariu inutil.. ti se pare ca mi s-a sfarsit lumea? Si chiar daca s-ar fi sfarsit.. e lumea mea! Daca vreau sa sufar e DREPTUL meu sa o fac. Care e problema? Macar daca ai fi priceput mesajul. Whatever...
# Bleeded by: Blogger Straina! : 12 februarie 2008 la 01:09
 
Trimiteți un comentariu


<< Home