copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



vineri, 25 ianuarie 2008
Virus


Nu mai inteleg care e faza cu „Just Me”.. Recunosc k in clasa a 10-a am folosit sintagma ptr a ma desemna in spatiul virtual dintr-o pura lipsa de inspiratie. Ma gandeam eu atunci ca sunt chiar originala.. Nu a durat insa mult sa vad ca nu este DOAR un ~just ME~.. „este” chiar mai multe.. Prea multe! Am luat masuri evident (chiar poate mai far’ de farmec dar lipsite macar de spiritul turmo-cretinesc ~JUSTstupid~). De atunci s-au inmultit, inconstienti si neingrijorati de popularitatea crescanda. Devine enervant. ~Just me~ e o eticheta ptr „sunt un alt ratat neinspirat si mi se pare cul.. Sau TRU.. Prea tru”. Si ce daca un milion alti ratati sunt ~doar ei~ ce?? Nu incap si eu in gramada?? Eh nu! Ia sa vezi!!

Bine ar fi sa fiti „doar voi” si sa purtati si tagg’uri sa va recunosc.~justlame~!



Comments:
e mult prea complicat textul asta pt mine mai ales la ora asta..citesc maine ca azi nu inteleg nimik :|
# Bleeded by: Blogger si-ce-daca : 25 ianuarie 2008 la 03:59
 
:))) super
# Bleeded by: Anonymous Anonim : 1 februarie 2008 la 00:23
 
Trimiteți un comentariu


<< Home