copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



miercuri, 23 ianuarie 2008
Cynically in L.O.V.E.



Te sarut fierbinte si nu simt nimic.

Te musc, te ling, da.. si acolo. Se vede pe mutra ta contorsionata ca-ti place!

Te lovesc! Hai loveste-ma si tu! Da.. da-ma cu capul de perete. Mai da-ma o data doar vezi ca-mi place. Hai trage-ma de par.. eu ma arcuiesc.. trage-ma mai tare!

Iti iau mintile si te resping. Rece te privesc cum te chinui. Odata mi-ar fi fost mila, acum te dispretuiesc ca ma vrei. Imi repugna vintrele tale. Ma scarbesc nevoile tale. Iti aud gafaitul grav, respiri crescendo.

Ma izolez in mine si te privesc cum te satisfaci. Esti chiar dezgustator! Ai impresia k-mi place si eu nici macar nu sunt acolo. Sunt AICI, un observator al carnalitatii tale la apogeu. De abia iti astept impotenta!

Te las sa-mi folosesti trupul. Hai ia-ma.. Hai fa-ti de cap. Penetreaza-ma k o maimutza. Te simti bine, Cheetah?? Da.. arunca-ma pe jos.. doar stii k vreau sa ma doara! Musca-ma de sani! Da.. ce animal esti.

Ce ma plictisesti. Tot n-ai terminat?

Gem..


Sexul la fel ca focul te poate purifica. Iti poate sterge trecutul. Iti da o alta identitate. Iti omoara ideile si naste simturi. Ele ti se daruiesc din dragoste sau cautare de placeri. Eu te-am folosit pentru a uita. Sa te uit si pe tine?



Comments:
sexul nu te purifica si nu`ti poate sterge trecutul,iti da doar impresia ca o face..
# Bleeded by: Blogger si-ce-daca : 23 ianuarie 2008 la 11:45
 
...blue tear drops were falling & my emotional stability left me...

:)

http://www.youtube.com/watch?v=GVTN5o9Kgu8
# Bleeded by: Blogger Straina! : 24 ianuarie 2008 la 17:12
 
sadic .. shi pasional ..:-?
# Bleeded by: Blogger Cristina Elena : 1 februarie 2008 la 00:21
 
sunt fanul tau dintr-o data!
...m-ai cucerit perversa mica:)
# Bleeded by: Blogger Andrei Luca : 1 februarie 2008 la 01:12
 
Trimiteți un comentariu


<< Home