copyrighted by STRAINA! ~ right-click is banned @ mindbleeding.blogspot.com
! cause I am root muah ha ha
<body>


WELCOME
...to my chaos of thoughts!


Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
No one else can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten



vineri, 25 ianuarie 2008
COLOUR ME PRETTY



Du-ma in verde sa miros iarba.. Hai sa stam aici.. Da aici..acum joaca-te cu parul meu.. Hai sa tacem portocaliu si sa respiram turcoaz.. Hai sa ne tinem de mana si sa ne uitam la alb.. Hai sa ne jucam cu norii.. Hai sa le dam nume.. Sunt norii nostri nu?

Spune-mi sa inchid ochii.. Te ascult.. Astept... Acum gadila-ma! Tine-ma strans in brate si spune-mi sa ii mai inchid o data.. Ma codesc.. Tu insista!.. Ii inchid.. Tu saruta-ma.. Spune-mi sa ii deschid si da-mi o floare galbena!

Hai sa uitam de timp, sa lasam lumea sa se disipe in gri. Tu lasa-te pe rochia mea roz si spune-mi gandurile tale violet.. Hai sa pictam cerul cu ele! Hai sa ne oprim la albastru si sa desenam prin stele.

saruta-ma rosu..

saruta-ma rosu..
saruta-ma rosu!






Comments:
superba ideea :)
# Bleeded by: Blogger si-ce-daca : 25 ianuarie 2008 la 02:12
 
O simfonie de culori! Ai talent! Felicitari!
# Bleeded by: Blogger ~* ♥ Fallen Angel ♥ *~ : 27 ianuarie 2008 la 09:56
 
Vad ca la toata lumea a placut postul asta, dar eu tot o spun: cat de fruuuuumooos si melodia si ideea si tot :)
# Bleeded by: Blogger Ana : 27 ianuarie 2008 la 21:00
 
supeeerb :X
# Bleeded by: Blogger Cristina Elena : 1 februarie 2008 la 00:16
 
superba :X
# Bleeded by: Blogger Cristina Elena : 1 februarie 2008 la 00:17
 
superba :X
# Bleeded by: Anonymous Anonim : 1 februarie 2008 la 00:18
 
Trimiteți un comentariu


<< Home